1. Pasūtīšana
1.1 Vai man ir jāreģistrējas, lai veikt upasūtījumu?
Nē nav. Katru reizi var izmantot funkciju – iepirkties kā viesim.
Bet, izveidojot savu personīgu kontu, iepērkoties nākamreiz, tev nevajadzēs vēlreiz vadīt iekšā visus savus datus
1.2 Kā izveidot savu kontu?
Uzspiediet uz “Ielogoties/reģistrēties” sekojiet ‘Izveidot kontu’ un ievadiet savus personīgos datus.
1.3 Kā es varu pasūtīt?
Pievienojiet preci, kas patīk, iepirkšanas grozām un pec veicat pasūtījumu, aizpildot visus nepieciešamos datus. Pēc pasūtījuma apstiprinājuma, uz norādīto e-pastu atnāks e-pasts ar ziņām par jūsu pirkumu un rēķinu. Pirms rēķina samaksas mēs nosūtīsim sms vai whatsapp ziņu, ka prece ir pieejama, rezervēta un var veikt rēķina apmaksu. Pēc naudas saņemšanas veiksim preces nosūtīšanu.
1.4 Man ir problēmas ar preču pievienošanu pirkuma grozam?
Precēm ir dažādi krāsas un izmēri. Bieži krāsu un izmēru attiecības ir dažādas, kas liedz pievienot tādu preci, kurai trūkst vēlamais izmēra un krāsas attiecība. Zem preču variantu izvēlēm ir teksts ar iespēju dzēst visu izvēli, kas ļaus atkal izvēlēties sākumā krāsu un pēc tam redzēt, kuri izmēri, kurai krāsai ir pieejami. Ja prece nav pieejama, to arī nevarēs pievienot pirkuma grozam.
1.5 Kādā veidā notiek samaksa par pirkumu?
Uz doto brīdi mēs pieņemam bankas pārskaitījumus. Pēc pasūtījuma veikšanas uz e-pastu atnāks rēķins. Pēc sms vai whatsapp ziņas saņemšanas var veikt šī rēķina apmaksu.
1.6 Vai es varu atteikties no sava pasūtījuma?
Uz visiem pasūtījumiem darbojas Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums, kas paredz, ka iegādāto preci var atgriezt 14 dienu laikā. Vairāk par atgriezšanu lasi mūsu šim jautājumam veltitajā sadaļā.
1.7 Man ir atlaižu kods, kā es varu to izmantot?
Visus atlaižu kodus var izmantot pasūtījumu noformēšanas laikā, uzspiežot augšējā rindkopā, kur jums tiek prasīts, vai jums ir atlaižu kods. Pēc ir jāievada savs atlaižu kods paredzētajā logā un tas jāaktivizē. Pieejamā atlaide parādīsies pasūtījuma kopsummas kalkulācijā.
1.8 Kā es varu zināt, ka mans pasūtījums ir apstiprināts?
Pēc tam, kad esat veikuši pasūtījuma noformēšanu, jums uz e-pastu atnāks automātiska apstiprinājuma vēstule ar pievienotu rēķinu. Mēs pārliecināsimies, ka jūsu izvēlētā prece ir pieejama un līdz 2h laikā apstiprināsim jūsu pasūtījumu ar sms vai whatsapp ziņu. Ja kāda no precēm nebūs pieejama, mēs jums to paziņosim telefoniski, lai vienotos par citu preci vai citiem jautājumiem.
2. Sūtīšana & Piegāde
2.1 Kad mans pasūtījums tiks apstrādāts?
Visus pasūtījumus mēs apstrādājam darba dienās no plkst 10 – 18, bet tā kā mēs esam mazs ģimenes uzņēmums, jūsu pasūtījums var tikt apstrādāts arī pēc darba laika, brīvdienās un pat naktīs. Lai nu kā, par jūsu pasūtījuma statusu jūs tiksiet informēti pa e-pastu, sms vai whatsapp.
2.2 Cik ilgi aizņems, lai saņemtu pasūtījumu?
Visi piegādes laiki ir atrunāti un aprakstīti šim jautājumam atvēlētajā sadaļā.
2.3 Vai es varu izsekot savu pirkumu?
Mēs sūtām preci ar Omniva starpniecību. Omniva nepiedāvā preces izsekošanas funkciju, bet, tiklīdz pasūtījums tiks nogādāts jūsu izvēlētajā pakomātā, jūs par to saņemsiet īsziņu no Omniva.
2.4 Kādi ir piegādes izcenojumi?
Jūs varat izņemt preci bez maksas mūsu Talsu veikalā. Jaap kurjerdienestam Jūrmalā un Tukumā piegāde sastāda 3.5 Eur. Piegāde ar Omniva sastāda 2.5 Eur. Piegāde ar Venipack kurjeru sastāda 4 Eur. Piegāde uz Venipack pakomātiem sastāda 2.2 Eur.
2.5 Vai es varu nomainīt savu piegādes adresi pēc tam, kad mans pasūtījums jau ir noformēts un apstiprināts?
Diemžēl pēc pasūtījuma apstiprināšanas un nodošanas kurjerdienestam, piegādes adresi mainīt vairs nevar. Līdz brīdim, kamēr sūtījums nav nodots kurjerdienestam, maiņa ir iespējama. Lai to veiktu, jums būs jāsazinās ar mums pa Whatsapp (26077134) vai telefoniski (26077134).
2.6 Manā sūtijumā ir iztrūkstošs priekšmets?
Sazinieties ar mums pa whatsapp (uz Jūrmalas ofisa tālruni) vai e-pastu (jaap.apgerbi@inbox.lv), lai atrisinātu šo jautājumu.
2.7 Es saņēmu brāķētu preci, ko man darīt?
Mums ir ļoti žēl, ka esat saņēmuši brāķētu preci. Tādā gadījumā jums ir jāsazinās ar mūsu ofisu pa ofisa whatsapp (26077134) vai ar e-pasta (jaap.apgerbi@inbox.lv), starpniecību, sūtot problēmas būtību un, pievienojot foto apliecinājumu. Mēs centīsimies atbildēt, cik vien ātri iespējams.
2.8 Saņēmu nepareizo priekšemto, ko man darīt?
Atvainojamies, ka tā sanāca. Lūdzu, sazinieties ar mūsu ofisu pa ofisa whatsapp (26077134) vai ar e-pasta (jaap.apgerbi@inbox.lv) starpniecību, sūtot problēmas būtību un, pievienojot foto apliecinājumu. Mēs centīsimies atbildēt, cik vien ātri iespējams.
2.9 Es nopirku nepareizo krāsu vai zimēru.
Tādā gadījumā uz jums attiecas preces atgriešanas noteikumi. Ar tiem jūs varat iepazīties šeit: Preces atgriešanas noteikumi
2.10 Es nesaņēmu savu sūtījumu, ko man darīt?
Lūdzu, sazinieties ar mūsu ofisu pa ofisa whatsapp (26077134) vai ar e-pasta (jaap.apgerbi@inbox.lv) starpniecību, sūtot problēmas būtību.